Grus i ögonen

Mm det kan man kalla det jag led av i morse...
Men det var ju frivilligt att kliva upp 05:45 & gå till tvättstugan...

Igår så startade hundkursen som jag & Cino ska gå..
Kursledarna verkar himmla bra.. Cino hade skoj iaf & det är ju prio nummer ett..
Det var trevligt med så många olika personligheter & raser..
Ja denna kurs ser vi fram i mot :)

Igår var Cino och jag & hälsade på Erika med familj..
Mysdag kan man verkligen kalla det.. Dom är så go´
Även Cino hade en kompis att leka med..

  

Kommentarer
Postat av: Fredde

Ja Cimpen verkade ju verkligen leksugen :)

Allt bra annars ?

2007-10-31 @ 13:20:18
Postat av: Elin & Texas

Hej! Ja tiden går och valpar växer, tyvärr!! Jag saknar redan valptiden! Ser att du haft en bebis på lån, det måste ha skapat argument för att skaffa en till hund!! Jättefina bilder på din blogg, jag gillar verkligen dina närbilder! Kram från Elin o Texas
Ps. Vart går ni kurs? Jag är sugen på att anmäla oss till nåt skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback