Jag längtar bort till nått...... Saknar nått....

image857

Kommentarer
Postat av: Elin & Texas

Jo jag hittade mycket spännande! Tack för länken! Jag är sugen på viltspår med sikte på anlagsprov, Texas har en bra näsa som han gärna använder, skulle vilja lära mig grunderna så man kan träna själv. Massage och stretching verkar också intressant. Jag tänkte gå nån form av lydnandskurs på brukshundsklubben. Vad går ni för kurs?
Trevlig helg!

Postat av: Elin & Texas

Jo jag hittade mycket spännande! Tack för länken! Jag är sugen på viltspår med sikte på anlagsprov, Texas har en bra näsa som han gärna använder, skulle vilja lära mig grunderna så man kan träna själv. Massage och stretching verkar också intressant. Jag tänkte gå nån form av lydnandskurs på brukshundsklubben. Vad går ni för kurs?
Trevlig helg!

2007-11-02 @ 16:02:37
URL: http://goldentexas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback