ja jag är ganska fyndig...

Jobbar hela helgen.. Och under "stor" helgerna på jobbet så brukar det inte finnas så mycket att göra... allså i patient väg..
Och eftersom vi inte få ha midsommarstång eller levande blommor på min avd. så kändes det lite tråkigt..
Tre patienter pratade om midsommarstången och kransar.. Och jag hade ju inte så mycket och göra så jag tillverkade tre midsommar kransar  *hihihi* 

Ett stycke bubbelslang (som igentligen är till syrgasen)
Klippte små hål i den
Satte ihop dom två ändarna på slangen
Disikerade avdelningens torkade/plast blommor och satte i alla hål
Vips så blev det en krans.. =)

Fyndiga Karro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi vad fyndigt=)

Postat av: Spiro

Hihi, sitter vak just nu på nämnda avdelning. Har dock inte sett till dina fina kransar. Får kika efter dom nästa sväng jag blir avlöst! ;o)

2007-06-24 @ 00:31:48
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Ann

Patient: "Vad heter hon, hon som gjorde kransarna, Carola?"
Ann: "Näee, Carro"
Patient: "Aaah, Carro"
Ann: "Eller altså, Caroline"
Patient (får nåt drömskt i blicken): "Aaah, just det! Caroline..."
Hihi, men det var en kvinna, så var inte orolig :)
Nu blir det snart sängen för mej, jobbar imorgon också :)

2007-06-24 @ 20:51:59
URL: http://annfilosoferar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback