Bevis Matrialet finns i....

Soffan...
Beviset är mössor, vantar & skor..
Det är min hund Cino som har släpat dit... Han får ju inte ligga i soffan ju med tanke på hans opererade ben..
Trodde att jag hade packat soffan tillräckligt med grejor för att han inte ska kunna ta sig upp..
Men men vad fel jag hade.. Den kluriga lill grabben tar nog satts & hoppar över armstödet..
Som om inte det vore värre då..
Nu har jag tagit bort kartonger, stolar & annat bråte som skulle täcka..
Bättre att han går upp på det "normala" sättet...
Hoppas att benet klarar sig ändå.. Nu på fredag har det ju gått 10 veckor sen operationen..
Rehab åker vi på ändå.. På onsdag ska vi röntga för andra gången *håller tummarna* att det ser bra ut =)



Natti Natti
=)

Kommentarer
Postat av: angelica

det gör det säkert! idag när jag masserade honom efter prommisen så tyckte jag att han var liksom hårdare i musklerna =) bra! hörs imorgon! kram o god natt

2007-01-30 @ 00:10:56
Postat av: Erika

Haha, jaa...dom är roliga dom små liven. Du får nog vända soffan upp å ner för å hålla honom ifrån den :)

Postat av: Tiny

Aha, du har oxå blivit bloggare, betydligt mer aktiv än mig ;o)

/Tommy

2007-01-30 @ 15:32:07
URL: http://xxalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback