Urk Blä Urk....

För att va sjuk....
Nu är jag less på detta...!!!
På Måndag blir det en vecka jag har varit hemma..
Det började med feber & förkylning i söndags va då hemma på måndagen, kännde mig bättre så jag jobbade på tisdagen... Men det gick inte vägen.. va hemma igen på onsdagen åsså va jag ledig i torsdags.. Ja & vad åker man på när man är hemma för förkylning då... JO Magsjuka..
 Fy  *an..
Det höll på från ca 23:15 till 06:50...
Så inte förns idag så har allt varit "normalt" i min mage.. men det finns ju inte så mycket kvar..
Har fått i mig lite blåbärssoppa & avslagen cola..
I morron blir det min första måltid...fisk & ris.

Skulle ju igentligen ha jobbat helgen...
Undrar om jag ska jobba på Söndag??
Hur länge ska man gå hemma efter en magsjuka???
Nån som vet??


Kommentarer
Postat av: Spiro

Uscha, stackars Karro. Hörde att du fått magsjuka oxå! :o( Ringde in ersättare för dig till både lördag och söndag. 24 timmar symtomfri tror jag är det som gäller. Men sen ska du ju få igen orken också ju! Krya på dig!!!

Postat av: Carolliine

Å vad bra... Tack för tanken gumman. =)

2007-02-10 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback