Tisdagen den 20:e Feb.

Ja då va den sista rehab träningen avklarad...
På Cinos andra röntgen så stod det:

Relativt kraftig callus, betraktelig mer enn vi bruker se 10 veckor post op.
Om hunden går bra på benet er det dock inget bekymmer.
Implantater sitter som de skal.

Japp vetrinären är norsk *hihihi*

Fattar ni vad vi är glada...... Men visst pengar har det gått... Bara rehab besöken som har varit i Hudiksvall har kostat  3510:- + all bensin alla dessa 9 gånger.... Men gud vad värt det är.. skulle kunna betala 7 gånger så mycket.. bara ploppen blir bra =)

Nä nu måste vi sova..

Natti Natt / K

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååå, va bra att allt verkar bli bra.
Ringde dig igår men inget svar. Fast å andra sidan så har jag ju inte ditt schema utskrivet än så jag kanske ringde mitt i nåt program *S*
Kan du ringa mig idag. Ska träna efter jobbet så efter 19 är jag hemma. Måste prata om lördagen.

Kram E

Postat av: Annarella Hedberg

Vad betyder "Relativt kraftig callus, betraktelig mer enn vi bruker se 10 veckor post op." ?

Kramar Annis

2007-02-22 @ 15:00:46
Postat av: Carolliine

Hahahahah jo jag va åsså osäker vad det menades med Relativt kraftig callus så jag tog & frågade läkaren här på jobbet... Han sa att Callus va = Ny bildat ben... Så det är väll bra tror jag.. Kan tänka mig att det är väldigt stabilt då =) eller hoppas.... vad stod det på Simbas sista rtg.? Kramizar Karro

2007-02-22 @ 16:14:46
Postat av: Barbro

Ja men det var ju skönt att "Ploppen" är frisk nu då, att han kan börja så smått att uppträda som han brukar, springa, kuta o busa.

2007-02-23 @ 19:50:30
Postat av: Carolliine

Barbro: jo nästan så.... men än får han va lite lugn =) men inget bus med andra hundar än...

2007-02-23 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback