Ja då är det Måndag igen...

Nu är det en ny vecka med alla dessa tv program....
Insåg förra veckan att jag har nog aldrig följt så många tv serier som jag gör denna vår..
Jag kan ju aldrig jobba en kväll till *hihihi*
Ja här har ni mitt tv schema... så ni vet när ni inte ska ringa *hahahah*

Måndag:  Klockan 20.00  cesea

                 Klockan 21.00 cityakuten

Tisdag:  Klockan 20.00 g.girls

                Klockan 21.00 desperat..

Onsdag: Klockan 20.00  men in tree

Torsdag:  Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig Ledig

Fredag:  Lets Dance

ja vad säger man..... jag kanske inte har nått liv  =)



Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja hur vore det om du skaffade dej ett liv i stället, särskilt när man är i din ålder, asg
Om du ser så här mycket tv nu, hur ska det då vara när du blir runt 70 åren?

2007-02-19 @ 18:17:01
Postat av: Jenny

Haha ja det är samma sak här.. Och jag som är hemma mycket på dagarna har en massa jag "måste" se även då ;) Tur det finns video så man kan spela in..

Postat av: Carolliine

Hahahaah Men Barbro då...... detta är ju bara 5% av mitt liv... åsså är det ju bara nu i vår.. Tv manin går över =) Kram

Hahaha ja precis Jenny... det går ju så mycket bra ju... =)

2007-02-19 @ 23:08:11
Postat av: Erika

Hmm, tror jag ska skriva ut ditt schema och sätta upp på kylskåpet så jag inte ringer å STÖR!

2007-02-20 @ 08:50:13
URL: http://orika.blogg.se
Postat av: Spiro

Hehe. Jo, måndag och tisdag är bästa tv-dagarna..:o) Såg att prison-break skulle köra igång nu oxå.

2007-02-20 @ 11:43:52
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Carolliine

Hahahahahahhaah =)

2007-02-20 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback