Ja då är......

Tjejkvällen över.......
Till middag så bjöd jag på pasta med lax & hollandaise sås, åsså sallad så klart.... *gott*
Prat & skratt, prat & skratt....... Åsså tog karro fram en katalog *fniss*



hahahaha ja så nu är det bestämt....
att det blir pyssel kväll här i december...
Eget godis, julkort, smycken & tillomed egna tvålar...
*längtar redan*
Det är bara & säga till ni som vill va med..

Sarah kom förbi med hudvårdsprodukter från Herbalife...
Så speglar & handukar fram...
Av med allt smink,
åsså
rengörning, grundkrämer, masken...

   

Och krämer efter masken...
Och så här ser vi ut utan smink *hahaha*



Härligt va det iaf.
Tack Sarah!

Men Cino slapp iaf. han trivdes ganska bra brevid Lisa



Åsså mer surr....
Även genom filmen som vi slog i gång..

"Att göra en pudel"

Den va faktiskt bra =)

Nä nu är det dax för soffan igen..
Glöm INTE pyssel kvällen nu rå =)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Hello

för jag e inte pank längre haha haha =)

2006-09-17 @ 10:23:05
Postat av: Spiro

Åååh, vad söta vi är! :o) Tack för igår, hade himla trevligt! Är det ok förresten om jag lånar bilderna till min blogg?

Postat av: Carolliine

Hahahaa ja du helena... det är tur det... =)
Så klart du får ta bilderna till bloggen din Sofia... Tack själv för i går.. Kram!

2006-09-17 @ 15:54:38
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Helena

Tack för igår gumman!!! Jag hade jätteroligt :) *kramar*

2006-09-17 @ 22:49:54
Postat av: Carolliine

tack själv gumman.... Du.. jag längtar till pyssel kvällen nu ja =) Kram!

2006-09-18 @ 08:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback