Tankar hos tandläkaren....

Ja då har nästan denna onsdag gått.....
Dagen började med att jag satt i väntrummet hos tandläkaren med blåa påsar på fötterna :)
Klockan 08:53...
...Nyhetsmorron i bakrunden, dom har en stund då människor får ringa in & säga/klaga på vad som är fel med kanal 4:a..
tex: en man ringde & klagade på att det va för hög bakgrunds musik på bingolotto..
Jaja
08:58, då kom vädret... SKIT!!!
Nu blir det snö oxå.. precis när vi ska ner över.
Ont i magen fick jag oxå.. det kan nog bro på att jag hör hur dom borrar på en stackare, man hör riktigt hur tandfliserna flyger runt i rummet..
09:00-Nyheter
Å jag vill inte va här ja.. kan man inte få narkos??????
09:02-
bara mord på tv.... Kan inte folk sysselsätta sig med annat??
Oj
nu gick en patient ut..Han såg nöjd ut han.. Åsså ska han beställa en ny tid oxå.. Kan det verkligen va så skoj??
Hahahaha Måndag den 30:e ska han tillbaka
09:06
Nu är det min tur...
09:47
Inte behövde jag oroa mig sååå mycket ju... Jag kunde ju ha sparat lite till den 24:e ist.
Då ska jag tillbaka!!!  =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheehe japps ja finns lite överallt och ingenstans jag =) allt bra?

2006-10-18 @ 19:51:12
Postat av: Spiro

Så det var hål iaf i den onda tanden eller?

2006-10-19 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback