Hahahaahhaa

Ja då va digitalkamran framme igen då.....
Min & Cinos morron prommis bestod av gå tio steg.. hunden fick kissa.. gå tio steg..... karro knäpper kort.. gå tio steg... osv.

Resultatet blev:

    

Inte så märkvärdig resultat.. bättre fantasi har man väll haft =)

Ja & i morron ska man gå & plåga sig hon tandläkaren... har redan fjärilar i magen... Urk blä jag avskyr tandisen.. Det är nästan så jag vill ha narkos..
....Hmm undrar om man kan få det  :)

Åsså lite reklam.....



Natti....

Kommentarer
Postat av: F

Hm,du o dina träd....:) Ska nog gå bra imorgon vännen,är du riktigt snäll kanske du får en leksak när du är klar. PK

2006-10-17 @ 22:32:15
Postat av: angelica

vad fina kort du knäpper! tack så mycker för presenten, super fin men jag vet inte riktigt vart jag ska ha den än... hörs senare! kramkram o ja det kommer o gå så bra imorgon!! du, jag, fredde o "fulingen" på en liten road trip =P haha!

2006-10-18 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback