Go´morron

Äntligen är man ledig efter att ha jobbat helgen.. Nu på morronen så har jag & Cino varit ute på en rask promenad.. Hmm dom som inte vet vem Cino är så är det mannen i mitt liv ♥, han är en dobbis hane på 6½ år..& är världens bästa!
Strax efter klockan 12 så kommer min tjejkompis Sofia som inte jag har träffat på ca 10 månader..Så vi ska käka lite lunch & surra, hon ska ju få barn nu den 18 juni så man får väll passa på & träffas lite nu.. Men före det så ska jag städa lite, det har ju inte blivigt så mycket sånt nu när man har jobbat helgen.
Klockan 17.00 ska jag & en annan tjejkompis gå ut & gå med hundarna =)
&
I kväll så ska jag & några till åka till en arbetskamrat & kolla in hennes nya lya & fika lite..Så inflyttnings presenten blev en Orkidé + kruka.
Men nu först så blir det lite till frukost..

Kram Karro



Kommentarer
Postat av: Spiro

Du ser ju till att hålla dig sysselsatt måste jag säga! :o)

2006-05-29 @ 10:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback