Torsdag den 15:e juni

Halloj....

Då va festen över.... Å skoj va det..med lekar & roliga historier.. Maten var SUPER go =)
Ställer vi va på va ju super mysigt...
Vi va väll lite trött idag.. Jag & Cino sov till 11:18 sen har jag städat hela dan..åsså varit & hämtat förstoringarna på humlorna hmm det vart stort.. =)

nu är det dax för duschen & sen är det grillning 8 dörrar bort..
Lägger in lite bilder sen i går på några av alla mina favoriter.. Du är oxå en favorit Barbro men vet inte om du vill att jag ska lägga ut mongis kortet på dig & mig????

≈Karro≈

   

Kommentarer
Postat av: Barbro

Tack för en jätte trevlig kväll,god mat o sällskap. Ja det var bra att jag slapp vara med på bild, gillar ju inte det som du vet.

2006-06-15 @ 22:33:38
Postat av: Barbro

När bli det grillkväll hos dej då? väntar ju på det

2006-06-15 @ 22:35:57
Postat av: Sofia

Hihi, tror bilden på mig oxå är rätt nära "mongis-kvalité"! %o)

2006-06-16 @ 18:36:21
Postat av: Malin

Visst är de bilder från personalfest? Jag känner Lisa på bilderna, vi gick i samma klass:) Du jobbar alltså på 23B? Jag är en våning över:)

2006-06-19 @ 13:22:27
Postat av: Karro

Hej Malin.... Ja det är personalfesten.. mm det stämmer 23B Jasså du jobbar på 24:an.. Skoj! Tror jag vet vilken du är oxå.. Sjukan är ju liten..samma som NL =)

2006-06-19 @ 19:12:23
Postat av: Meschan

Hej!! Okej..?? jag var med på alla tre kort jag...huga vilken linslus man är...hihi det var ju en skit kul fest. Hoppas att man får vara med på några flera avdelningsfester eller om man är tvungen att sluta på världens bästa avdelning 23B.=0(

2006-06-22 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback