Onsdag den 5:e Juli 2006

Tjing...

Nu va det ett tagsedan jag skrev i bloggen... Och vad har hänt.. hmm jobbade hela helgen så då hände det inte så mycket.. I går så packade jag, Cino & Helena bilen & åkte ut till skatan & köpte lite ny rökt sik & lax.


Sen forsatte vi ut till Galtström & packade upp fisken, jordisarna  brödet osv. 
Hur mysigt som helst.. Det tyckte nog Cino oxå =)

Vi blev där någon timme.... På vägen in till stan så stannade vi hos Erika & Håkan som nästan precis har skaffat hus på klockarberg.. Jätte mysigt hus..Men det passar ju bra för dom är ju så mysig själv =)
Köpte en säck kol på vägen.... För då va det dax för grillning i Sallyhill hos Erika (min plutt) mm så gott.. Vi tänkte spela kubb oxå..men knotten & fotbollen drev oss in ist :D
Väl hemma efter en kanon dag.. Så blev det kaffe & en JÄTTE muffins med vanilj sås som Helena hade bakat.. Två bitar var.. & allt va slut *fniss*
Ja & nu ska jag i väg & köpa lite hundmat.. Sen blir det hem & duscha & göra sig klar för gatufesten som är i full gång.. Äntligen!

Kram & Hejj



Tack Helena för en mysig dag.... =)

Kommentarer
Postat av: erica

he he.....så vi fick va me vi å på ett hörn=) ha det gott gumms, så höres vi.....simma lugnt nu;)

2006-07-13 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback