Nu är festen över....

Halloj...

Då har festen varit.. Erikas & Malins 30-års fest..... Fatta hur skoj helgen har varit.. Helt underbar =)
Jag kan ju börja med & visa födelsedagsbarnen



Maten var suverän =)
Hahaha
Kolla in detta.. NI kan ju bara gissa vad det är...

     

Det har med en fotboll & göra oxå =)

Bar, Dj & gott party humör.....

       

   
Hahahaha & Helena efter Groggen =)



Åsså va det present öppning =)

 
Här fick Erika en kalender, med party kort för hela året =)

Åsså Part resan till Finland i slutet på året =)

Blomman..

Ja jag måste ju bara visa våran bakis dag.. Jag skulle ju lätt kunna va bakis varje söndag  ;-)

   
& Magnus han fiskade....


Tack För en KANON helg..

Nu är det dax för duschen... Sen åker jag & Helena till Hudiksvall (Norrbo) Kommer hem i morron!

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Matte till Svea

Heeeej, va roligt å se bilder från festen. När man ser bilderna från sjön så känns det som om sommaren är slut. Men vi hade en kanonkul kväll och min minigris njöt i fulla drag på söndagen så det blev ju en lyckad helg :)

2006-08-10 @ 13:55:59
Postat av: Karro

Verkligen lyckad helg..... eller en super helg! Tack gumman för en kanon helg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback